Garantie & klachten

Garantie 

Koop je een artikel op www.cnstudio.nl dan krijg je een wettelijke garantie. Sommige artikelen hebben daarnaast een extra fabrieksgarantie. Dit staat altijd vermeld bij het artikel.

Voorwaarden wettelijke garantie

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De wettelijke garantietermijn verschilt per artikel. Werkt je artikel niet goed en valt deze binnen de garantietermijn? Dan zoeken wij natuurlijk naar een oplossing. Bijvoorbeeld door het artikel te vervangen of geld terug te geven. Je krijgt geen geld terug als artikelen door eigen schuld niet meer werken of zijn versleten. Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Heb je een klacht? Geef deze dan door aan de klantenservice@cnstudio.nl.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@cnstudio.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.